16 Aralık 2010 Perşembe

Bebek Babaları Ne Konuşur

Eşimle dün akşam konuşurken blogdan bahsettim biraz evet geç oldu ama olsun bahsettim ya siz ona bakın.
Bebek babası olayına eşimden gelen yorum şuydu
" Bebek babaları ne konuşur ki?"
-Uyuyamıyorum
-Of bu çocuk yüzünden arkadaşlarımla içmeye gidemedim yine
-Maçı seyredemedim
Bir an böyle bir imaj çizdiğimi düşünerek üzülür gibi olsam da bizimkinin genel sataşma modunda olduğu için gülümsedim tabii ki ve "hanfendi sataşacağına takip et de öğren bakalım neler konuşuyoruz" dedim gittim
Gerçekten bebek babaları ne konuşur ki bir araya geldiklerinde.
Az önce başıma gelen bir örnek ile anlatayım ben en güzeli
Depo yöneticisi arkadaşım gelmişti yukarı ben de o esnada sahibinden de teknoloji peşinde koşmaktaydım. Sohbet "aa xbox mı almayı düşünüyorsun" şeklinde başladı "benim de ps2'm var ama wii beğeniyorum" "ben de psp istiyodum ama gönül xbox'tan yana" gibi devam ederken bir de baktım 3 dk. sonra karşımda sandalyede mest olmuş bir şekilde yayılarak oturmuş ve "benim oğlan da salatalığı eline aldımı katır kutur" diye anlatan bir depo yöneticisi "ahahah benim kız da sabah arkamdan bağrındı yine" diyen bir bendeniz ve böyle keyif içerisinde sürüp giden ve o konuya nasıl geldiğimizi hatırlamayan bizler vardık.
Demek ki neymiş hanımlar bebek babaları bir araya geldiklerinde konu eninde sonunda afacanlar ve marifetlerine gelirmiş.
Ne!! alkol, futbol ve dışarıda dolanma muhabbeti mi yok canıııım biz zaten öyle şeyleri hiç konuşmayız ki

;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder